Moduł Tkinter

Napisz funkcją nwd(a, b), która zwróci nwd dwóch liczb, a następnie przygotuj graficzny interfejs użytkownika według wzoru.

Rozwiąż zadanie 8 wzbogacając je o interfejs użytkownika. Program zabezpiecz przed wprowadzaniem niepoprawnych danych np. znaków zamiast liczb.

Rozwiąż zadanie 12 wzbogacając je o interfejs użytkownika. Przykład na obrazku.

Moduł PyGame

Używając bibliotek Pygame napisz program odbijającej sił piłeczki od krawędzi okna. Potrzebną grafikę przygotuj w programie GIMP.

Napisz prostą grę polegającą na odbijaniu piłeczki paletką. Punkty oraz sterowanie paletkł (myszka, klawiatura) zaprogramuj według uznania.

Napisz prostą grę polegającą na unikaniu samolocikiem spadających kolców. W miarę postępu gry na ekranie (liście) pojawia się coraz więcej kolców. Liczba punktów jest wprost proporcjonalna do czasu gry. Sterowanie: lewo, prawo – kursorami.

Napisz popularną grę arkanoid polegającą na niszczeniu piłeczką cegiełek. Do rozmieszczenia cegiełek na ekranie wykorzystać listy. Dla uatrakcjnienia gry można zaimplementować odbicie od paletki pod losowym kątem.