Nagrodzone programy w konkursie na aplikację 2014
Snowboarding
|
Gra zręcznościowa w całości zrobiona przez Bartłomieja S., łącznie z grafiką.
Napisana w języku C++ i Allegro 5. W grze sterujemy Luigi'm na snowboardzie, unikamy
przeciwników, zbieramy punkty i wykonujemy triki (przytrzymując klawisz triku i
wciskając klawisz kierunkowy). Gra jest dwuwymiarowa, ale autor opracował
trójwymiarowy system kolizji. Możliwe jest, że w przyszłości pojawi się edytor map. download
|
Enthusiasm Alpha 1.1
|
Gra zręcznościowa napisana przez Michała S. w języku C++ i allegro 4. W grze
sterujemy tajemniczą postacią i likwidujemy wszystkie napotkane cele. Gra jest cały
czas rozwijana. Na uwagę zasługuje silnik gry w całości wykonany przez autora. download
|
The station
|
Gra napisana przez Jacka O. w języku C++ w bibliotece SFML 2.1. Gra jest osadzona w przyszłości na stacji kosmicznej, na której doszło
do buntu robotów sprowokowanego przez szalonego wynalazcę. Celem gry jest zniszczenie
wszystkich robotów na 25 losowo generowanych poziomach, po czym udanie się do pokoju z bossem
znajdującym się na górze stacji kosmicznej.
Sterowanie:
WSAD - chodzenie
LPM - strzelanie
E - ekran ekwipunku
Esc - pauza download
|
Gra w życie
|
Gra napisana przez Antoniego W. w języku C++ w bibliotece allegro.
Jest to jeden z pierwszych i najbardziej znanych przykładów automatu komórkowego, wymyślony w roku 1970 przez brytyjskiego matematyka Johna Conwaya. Jest dodana też opcja zmieniania reguły.download
|
Creazy Circles
|
Popularna gra zręcznościowa w linie Michała O.. Celem graczy jest wytrwanie jak najdłużej przy życiu. Gra oferuje wybór wielu graczy (człowiek, komputer) oraz możliwość zbierania różnych ciekawych umiejętności.download
|
Kenesey
|
Gra stworzona przez Mateusza R. o nazwie Kesesey. Chodzi w niej o to, aby wspinać się na wieżowiec i nie
uderzać w balkony. Dostępny jest również sklep w którym można wybrać jedną z 6
postaci.
download
|
Crazy Cars
|
Gra zręcznościowa napisana przez Kamila B. w bibliotece SFML. Celem gracza jest przejechanie wybranej trasy w jak najkrótszym czasie. Najlepsze wyniki gry są zapisywane. download
|
Squearebert
|
Gra zręcznościowa napisana przez Antoniego G. w języku C++. Celem gracza jest w każdej mapce unikanie koloru czerwonego i dotarcie do koloru żółtego. download
|
Gra Alberta
|
Gra jest utrzymana w klimatach starych RPGów z lat 80tych. Gracz wciela się w orka, który przeszukuje lochy w poszukiwaniu skarbu i walczy z goblinami. Gra kończy się, gdy pokona się wszystkie gobliny. Steruje się WSADem, gobliny można zabijać poprzez walkę wręcz lub przy użyciu fireballa. download
|
Uwaga
Wszystkie programy są własnością uczestników Pałacu Młodzieży i zawierają tylko pliki wynikowe. Używać na własną odpowiedzialność.