Nagrodzone programy w konkursie na aplikację 2014
Snowboarding
|
Gra zręczno¶ciowa w cało¶ci zrobiona przez Bartłomieja S., ł±cznie z grafik±.
Napisana w języku C++ i Allegro 5. W grze sterujemy Luigi'm na snowboardzie, unikamy
przeciwników, zbieramy punkty i wykonujemy triki (przytrzymuj±c klawisz triku i
wciskaj±c klawisz kierunkowy). Gra jest dwuwymiarowa, ale autor opracował
trójwymiarowy system kolizji. Możliwe jest, że w przyszło¶ci pojawi się edytor map. download
|
Enthusiasm Alpha 1.1
|
Gra zręczno¶ciowa napisana przez Michała S. w języku C++ i allegro 4. W grze
sterujemy tajemnicz± postaci± i likwidujemy wszystkie napotkane cele. Gra jest cały
czas rozwijana. Na uwagę zasługuje silnik gry w cało¶ci wykonany przez autora. download
|
The station
|
Gra napisana przez Jacka O. w języku C++ w bibliotece SFML 2.1. Gra jest osadzona w przyszło¶ci na stacji kosmicznej, na której doszło
do buntu robotów sprowokowanego przez szalonego wynalazcę. Celem gry jest zniszczenie
wszystkich robotów na 25 losowo generowanych poziomach, po czym udanie się do pokoju z bossem
znajduj±cym się na górze stacji kosmicznej.
Sterowanie:
WSAD - chodzenie
LPM - strzelanie
E - ekran ekwipunku
Esc - pauza download
|
Gra w życie
|
Gra napisana przez Antoniego W. w języku C++ w bibliotece allegro.
Jest to jeden z pierwszych i najbardziej znanych przykładów automatu komórkowego, wymy¶lony w roku 1970 przez brytyjskiego matematyka Johna Conwaya. Jest dodana też opcja zmieniania reguły.download
|
Creazy Circles
|
Popularna gra zręczno¶ciowa w linie Michała O.. Celem graczy jest wytrwanie jak najdłużej przy życiu. Gra oferuje wybór wielu graczy (człowiek, komputer) oraz możliwo¶ć zbierania różnych ciekawych umiejętno¶ci.download
|
Kenesey
|
Gra stworzona przez Mateusza R. o nazwie Kesesey. Chodzi w niej o to, aby wspinać się na wieżowiec i nie
uderzać w balkony. Dostępny jest również sklep w którym można wybrać jedn± z 6
postaci.
download
|
Crazy Cars
|
Gra zręczno¶ciowa napisana przez Kamila B. w bibliotece SFML. Celem gracza jest przejechanie wybranej trasy w jak najkrótszym czasie. Najlepsze wyniki gry s± zapisywane. download
|
Squearebert
|
Gra zręczno¶ciowa napisana przez Antoniego G. w języku C++. Celem gracza jest w każdej mapce unikanie koloru czerwonego i dotarcie do koloru żółtego. download
|
Gra Alberta
|
Gra jest utrzymana w klimatach starych RPGów z lat 80tych. Gracz wciela się w orka, który przeszukuje lochy w poszukiwaniu skarbu i walczy z goblinami. Gra kończy się, gdy pokona się wszystkie gobliny. Steruje się WSADem, gobliny można zabijać poprzez walkę wręcz lub przy użyciu fireballa. download
|
Uwaga
Wszystkie programy s± własno¶ci± uczestników Pałacu Młodzieży i zawieraj± tylko pliki wynikowe. Używać na własn± odpowiedzialno¶ć.